تبلیغات

جوان: مدیر شبکه شدن علاوه بر انقلابی بودن تخصص هم می خواهد

روزنامه جوان در شماره امروز خود نقدهایی را پیرامون جوان گرایی در میان مدیران صدا و سیما نوشت که به شرح زیر است.

اتفاقات اخیر پیش آمده در صدا و سیما صدای روزنامه جوان را هم درآورد

به گفته میرباقری، سیاست جدید سازمان صدا و سیما به تازگی بر این قاعده استوار شده که مدیران شبکه های تلویزیون زیر 50 سال سن داشته باشند. و لابد بر مبنای همین سیاست جدید هم هست که از مدیران شبکه ها خواسته شده که اگر خودشان کسی را می شناسند که می پندارند شایستگی جانشینی شان را دارد، به شکل داوطلبانه معرفی کنند!

روزنامه جوان نوشت: آنگونه که مرتضی میرباقری، معاون سیما گفته اگر یک مدیر جوان انقلابی و باانگیزه پیدا شود که بتواند به خوبی از پس کارها برآید تغییر و تحول در شبکه2 قطعی خواهد بود.

به گفته میرباقری، سیاست جدید سازمان صدا و سیما به تازگی بر این قاعده استوار شده که مدیران شبکه های تلویزیون زیر 50 سال سن داشته باشند. و لابد بر مبنای همین سیاست جدید هم هست که از مدیران شبکه ها خواسته شده که اگر خودشان کسی را می شناسند که می پندارند شایستگی جانشینی شان را دارد، به شکل داوطلبانه معرفی کنند!

 رویکرد و سیاست تعویض مدیران قدیمی سیما با جوانترها فی نفسه هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا اگر به شکل اصولی و کارشناسی شده اجرایی شود چه بسا به نتایج مبارکی هم منتج شود. گوشزد یک نکته اما ضروری به نظر می رسد؛ جوان بودن، انگیزه داشتن و برخورداری از روحیه انقلابی لزوما تمام فاکتورهای لازم برای در اختیار گرفتن پست مدیریت شبکه های تلویزیونی نیست. تخصص، سواد، خلاقیت، ایده پردازی، تدبیر و ... را فراموش نکنید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه جوان

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار